1. Kakvi su uslovi plaćanja?
2. Da li je moguće plaćanje karticom na kućnoj adresi?
- Plaćanje karticom je moguće samo u maloprodajnom objektu, nije moguće na kućnoj adresi.
3. Da li je moguća rezervacija uređaja?
- Ukoliko je uređaj dostupan moguće ga je rezervisati. Rezervacija uređaja važi 3 dana od datuma kada ste nas kontaktirali.
4. Kako mogu da proverim da li imate na stanju uređaj koji želim da kupim?
- Dostupnost uređaja možete proveriti pozivom na broj 011/6307377 ili nam možete poslati e-mail na tehnocentaras@mts.rs , a mi ćemo vas u najkraćem roku kontaktirati.
5. Da li mogu da dobijem dodatni popust za kupovinu više uređaja?
- Ukoliko kupujete više uredjaja možete nas kontaktirati i mi ćemo vam pomoći pri odabiru uređaja i ukoliko je to moguće napraviti dodatan popust.
6. Da li je poštarina uključena u cenu?
7. Da li je moguće definisati tačno vreme dostave?
- Dostava se vrši kurirskom službom i nije moguće definisati tačno vreme isporuke.
8. Da li prilikom isporuke unosite uređaje?
- Isporuku dostavljamo na adresu, do ulaza u dvorište ili zgradu, dostava uređaja ne obuhvata unošenje u stan.
9. Ko je ovlašćeni servis za moj uređaj?
- Prilikom kupovine bilo kog uredjaja dobijate garantni list sa spiskom servisa na teritoriji Republike Srbije.