0

Moja Korpa

0 RSD
Vaša korpa je prazna.
Proizvodi
Kategorije proizvoda

Česta pitanja

1. Kakvi su uslovi plaćanja?

2. Da li je moguće plaćanje karticom na kućnoj adresi?

  • Plaćanje karticom je moguće samo u maloprodajnom objektu, nije moguće na kućnoj adresi.

3. Da li je moguća rezervacija uređaja?

  • Ukoliko je uređaj dostupan moguće ga je rezervisati. Rezervacija uređaja važi 3 dana od datuma kada ste nas kontaktirali.

4. Kako mogu da proverim da li imate na stanju uređaj koji želim da kupim?

  • Dostupnost uređaja možete proveriti pozivom na broj 011/6307377 ili nam možete poslati e-mail na tehnocentaras@mts.rs , a mi ćemo vas u najkraćem roku kontaktirati.

5. Da li mogu da dobijem dodatni popust za kupovinu više uređaja?

  •  Ukoliko kupujete više uredjaja možete nas kontaktirati i mi ćemo vam pomoći pri odabiru uređaja i napraviti dodatni popust.

6. Da li je poštarina uključena u cenu?

  • Poštarina je besplatna za male kućne aparate čija je vrednost veća od 3.000 dinara, za sve ostale uređaje poštarina se naplaćuje po cenovniku kurirske službe. Detalje o dostavi možete pogledati ovde: Isporuka robe - Tehnocentar AS

7. Da li je moguće definisati tačno vreme dostave?

  • ​Dostava se vrši kurirskom službom i nije moguće definisati tačno vreme isporuke.

8. Da li prilikom isporuke unosite uređaje?

  • Isporuku  dostavljamo na adresu, do ulaza u dvorište ili zgradu, dostava uređaja ne obuhvata unošenje u stan.

9. Ko je ovlašćeni servis za moj uređaj?

  • Prilikom kupovine bilo kog uredjaja dobijate garantni list sa spiskom servisa na teritoriji Republike Srbije.
Sajt koristi kolačiće da bi nam pomogli da stvorimo što bolje korisničko iskustvo i za analizu prometa web stranice. Pročitajte više o ovom klikom na dugme "Prikaži detalje".
Sajt koristi kolačiće da bi nam pomogli da stvorimo što bolje korisničko iskustvo
{* {if $is_dev} *} {* {/if} *}